Friday, October 28, 2016

"People Knitting"


Nägin selle raamatu tutvustust FBs ja ma ei kahelnud hetkegi, et pean selle endale saama :) Mu hobi ja kirg on koguda kudumisteemalisi postkaarte ja see raamat on vanade fotode/kaartide piltidest tulvil. Milline õnn :)


Ma eil ole veel põhjalikult jõudnud uurida, aga tundub, et mul on ainult üks kaart olemas sellest raamatust. Ja seegi kõigest koopia. Ometi on mul juba täitsa suur kogu :)

Photograph by J. Peterson, ca.1939
Mõned pildid sellest toredast raamatust...

Dutch girls knitting, 1909 and Cabinet card  ca.1900
Nurses knit for soldiers, Australia ca. 1940
Women`s Institute, Jerusalem, Arab women knitting in the Old City, ca 1939
French photo montage postcard, ca.1940 and French poster , ca. 1940

I got this lovely book today and I`m so happy... it`s full of beautiful old photos about knitting! And as  I collect and love knitting postcards... I feel that it made like for extra me ;) Love this book!



4 comments:

  1. Tore raamat. Sa pole oma kogu ammu näidanud ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pole tõesti pikemat aega näidanud, parandan ennast ja varsti näitan :)

      Delete