Saturday, April 25, 2015

Vildikeed / felted necklaces.


Ma pole ammu enam ehteid meisterdanud ja ausalt öeldes pole enam olnud huvi ka :) Aga juba mõnda aega olen tahtnud teha vildikeesid. Ma olen neid varem ka teinud, samas stiilis ... tikitud pärlitega. Mul on ka endal üks roosa taoline vildikee, mida ma olen päris palju kandnud :)

Mõeldud, tehtud! Vildipalle ma ise toksima ei hakanud vaid hoopis tellisin interneti vahendusel Nepalist :) Kunagistest ehete tegemistest oli veel igasuguseid pudinaid ja vidinaid alles... meisterdasin need nüüd keedeks.


1. roheline valgete pärlitega...


2. roosa valgete pärlitega...


3. roheline pruuni  metalli ja valgete pärlitega...


4. roosa mustade pärlitega...


I haven`t made the necklaces already some time... now I decided to make some :)
At the moment are still available nr, 2, 3 and 4.



3 comments: