Friday, March 8, 2013

Kaardid ja kingitus...

Täna käsitööd ei näita... kindad ei ole veel valmis ja haigus murdis mind maha :(  Näitan vahelduseks jälle uusi kaarte, mis on tee minu kollektsioonini leidnud.

Tänast päeva iseloomustab hästi selline kaart:

Inge Löök
Mulle hullumoodi meeldivad Inge Löök postkaardid sarjast "Old Ladies". 
Väga vahva sari rõõmsameelsetest vanadaamidest. See kaart on mul esimene ja kindlasti ma soetan mõne veel juurde :) Kes soovib rohkem teada kunstnikust ja vaadata kaarte, siis seda saab teha siin.

Miks see kaart siis iseloomustab tänast päeva? Sest sain kingituse :) Kui ma ei oleks haige, siis vihuksin ka rõõmust sellist tantsu. Muidugi ei saa mainimata jätta, et Old Lady ikka ma veel ei klassifitseeru :)

Võtsin Ravlerys osa vahvast pakivahetusest "Book and yarn swap", sain vahetuspartneriks toreda sakslanna Eike ja täna jõudis mu tore pakk kohale:

Thank you, dear Eike, for a wondeful package!

Kudumisteemalisi kaarte on ka juurde kogunenud:

Raamatu "Eesti Rahvarõivaid" tellimiskaart, 1960.a.

V. Tolli, 1960.a.

A. Vender, 1957.a.

Tallinna Linna Tööstuskombinaat "Ühendus", 1960.a.

Eesti naine lõnga kerimas, ca 1913.a.

See kaart tuleb kindlasti paljudele tuttav ette, foto R. Kärner, 1975.a.

Kassid sooja :)

Ilusat naistepäeva!




4 comments:

  1. Ülle, kena naistepäeva! Ja lihtsalt vau! on Su kaardikogu. Need tantsivad daamid ja see tellimiskaart, sa mu meie :) Jätka ja näita ikka meile ka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heli, ilusat naistepäeva Sulle ka!
      Nii vahva, et kaardid meeldivad... alguses kahtlesin,et kas üldse siin hakkangi näitama. Nüüd mõtlen, et nii tore on teistega oma leidude rõõmu jagada :)

      Delete
    2. Just, need on selleks liialt meeleolukad, et mitte neist vaimustuda ja lisaks on nii põnev neid eri ´aegade stiile uurida.

      Delete
  2. Minu arvamus on Sulle teada - naudin kaarte samavõrd, kui teie pere näputöid !
    Ja kuna mina kvalifitseerun juba kindlalt sinna Inge Lööki vanamemmede klassi, siis on ka nt Asta Venderi, Vive Tolli ja paljude teistegi kunstnike töid nähes tõeline nägemis/kohtumisrõõm !

    ReplyDelete