Monday, October 29, 2012

Hiirehall müts.


Seekord sokke ei näita.... kuigi ei saa ütlemata jätta, et ühe paari siiski olen vahepeal valmis kudunud. Võtan sel aastal esimest korda osa ühest rahvusvahelisest kudujate jõulupakivahetusest ning sinna need sokid lähevadki. Kui pakk saadetud, siis esitlen siin ka :)

Aga näitan hoopis mütsi... hiirehalli pehmet ja sooja mütsikest:


Esimest korda kudusin sellist kahekordset rulläärt ja ma olen tulemusega rahul. Sellise äärega müts on väga mugav peas... kindlasti koon veel sarnaseid :)


Lõng: Novita Rose Mohair
Vardad:3.0
Muster: ajakiri "Minu käsitööd" 2007/11 ( lõpuosa veidi muutsin, tegin mõned read juurde, sest müts oleks natuke madal saanud)
Suurus: peaümbermõõdule ca 54-56 cm

Kudumiskaartide kogu kasvab jõudsalt, panen ikka siia ka ritta, et ka teistel oleks tore vaadata :)

Täna hommik algas rõõmsalt, leidsin postkastist armsa üllatuskirja kudusõber Martabertalt... kolme uue kaardiga.  Suur tänu, muutsid halli päeva kohe rõõmsamaks!


Ilus vana Prantsuse kaart, trükivalgust näinud veidi enne 1940 aastat. Leidsin selle Osta.ee-st.
Kassidega kaart Inglismaalt, 70-ndatest aastatest.
Ja mis teeb rõõmu kassipojale... ikka ju lõngakera :)

Seekord siis sellised lood :)

6 comments:

  1. Väga sümpaatne müts ja jälle ilusad kaardid. Kuduja lehmadega - prantslased ikka oskavad;)väga vahva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Arnikai!
      Mulle ka see lehmadega kaart väga meeldib. Vana kaardid on üldse mu meelest nii põnevad.

      Delete
  2. Üks väga mõnus müts, need rullääred on mugavad jah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan, Triine!
      Rullääred on tõesti mõnusad, kunagi ammu-ammu mul oli üks selline müts, mida sai kaua kantud. Ise pole aga varem selliselt ühtegi kudunud... ei teagi miks :)

      Delete