Monday, July 2, 2012

Viimase hetke öökull ja suvised tegemised.

Isetegijas lõpeb täna vahva koostegemise projekt, kus osalised teevad öökulle. Täna tegin sellise pisikese prossi, mida saab kanda näiteks jakil... pikkust on öökullil ainult 4,5 cm. Peaaegu oleks piinlik lugu juhtunud... ise juhin seda projekti, aga töö siiani esitlemata :)

Alguses oli mul pea igasuguseid häid ideid täis... üks huvitavam kui teine. Ja märksa suuremad öökullid olid plaanis kui see pisike pross. Aega oli ka piisavalt... aga paratamatult on mul alati mai-juuni nii kiired kuud ja ikka mõtlesin, et aega on veel piisavalt.... või, et küll ma homme teen.

Tänaseks oli mul ka idee olemas, tahtsin erinevatest nahatükkidest öökulle-võtmehoidjaid teha... aga masin ei õmmelnud nahka ja tulemus oli täielik katastroof. Nii tegingi lõpuks pisikese vildist prossi... väike küll, aga no ei ole ma täna öökullide tegemise lainel :)


Nüüd pean veel pead murdma, mida ma nahatükkidest teha võiksin :)  Kas on häid ideid pakkuda? Karpe ja albumeid ma kahjuks teha ei oska :(
Nahad sain juba aprillis  ootamatult  kingituseks Soomest ühelt toredalt proualt, kellega oleme "Isetegija" kaudu vahel suhelnud. Pakis oli suur šokolaad ja vahva kirjake... täiesti ootamatu ja tore üllatus.


Hiljuti tegin oma mändidele iga-aastase ilulõikuse... olen aias juba aastaid tavalisi mände kasvatanud, millest bonsaisid kujundan.
Pärast ilulõikust näevad need nüüd välja sellised (tegelikult on mul neid rohkem kui kaks) ...



Nautige suve...  ja maasikaid, mida praegu on palju! Ja maasika-piimakokteili võin vist küll lõputult juua :)






14 comments:

  1. Männid on ägedad! Ja öökull väga armas! Maasikatest ja banaanidest teen mina aga smuutit hoopiski maitsestamata jogurtiga :P Maitseb ka imehea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Kadri! Maitsestamata jogurtiga ma polegi teinud... peab proovima :)

      Delete
  2. Maasikapiim ja maasikasmuuti ... mmmmmmmmõlemad on head ! Ja kui neid veel nautida männilõhna sisse hingates.... !
    Nahatükid paistavad päris asjalikud tükid olevat ja pehme näib see nahk ka olevat. Tegelikult tahan väita, et kui kohe ka midagi mõtteisse ei keki, siis olen täiesti kindel, et võib-olla äkitsi ja täiesti ootamatult, ent hea mõte tuleb Su juurde kindlasti !
    Ja öökull on päris armas ja tore tegelane. Vahel ongi vaja nt jaki reväärile just sellist kena pilgupüüdjat !

    ReplyDelete
  3. Armas kullike. :)
    Küll sa leiad neile nahatökkidele ka rakendust, kui mitte praegu siis ükspäev ikka. :) Männid on väga kenad, nagu kogu su aed. :) Mmmmm... maasikad, lähen kohe panen kokteili hakkama. :)

    ReplyDelete
  4. Sinu kokteilipilt ajas sellise isu peale , et....
    Öökullike on vahva!
    Männibonsaid on ägedad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan, Tiina!
      Kui kokteilipilt isu peale ajas... siis järelikult sai mu eesmärk täidetud :)

      Delete
  5. Aga mul viskas Ökula igatahes nunnumeetri lakke!

    ReplyDelete
  6. Mõtle, et täna on tegelikult eile ;) Õnnesoovid!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Kadri! Palju õnne eilse pidupäeva puhul! Peame vist koos tähistama hakkama :)

      Delete
  7. Väga nunnud öökullid (ja maasikakokteil ajas isu peale :) )

    ReplyDelete