Sunday, September 4, 2011

Jälle sokid:)

Mulle väga meeldib kuidas hall ja roosa lõng omavahel kokku sobivad. Halli villast sokilõnga oli mul ainult üks tokk ja sellest poleks sokid välja tulnud. Ühe roosa lõngatutsaka leidsin ka lõngakastist...ja palun väga...sokid saidki valmis:)

Lõng/Yarn: villane/wool
Vardad/Needles: 2,5
Suurus/Size: 38

Mustri kribasin ise paberile, ei leidnud hetkel sobivat, mida oleks tahtnud teha. Küllap selline muster on olemas, seda au ma endale ei võta...iseenesest ju lihtne muster.

NB !Iga teise rea kudusin parempidi läbi.

I- parempidi
tühi kolmnurk - kaks parempidi kokku
täis kolmnurk - ületõstmisega kaks kokku
0 - õhk


13 comments:

  1. Sinu sokid on alati nunnud. Aga sellel korral pean ära märkima kahte asja- esiteks mulle meeldivad need roosad hambad soki ülaservas. Ja teiseks - lõngakasutuse eripreemia oled sa raudselt ära teeninud- meil kõikidel on selliseid pisinutsakuid lõngakastis. Aga kas meil on selliseid peeni pistilisi sokke neist nutsakutest tehtud?

    ReplyDelete
  2. Jälle... ja mulle meeldib, et jälle, sest ilusad sokid said valmis.. jälle !
    Ja küllap ma ehk ükskord ka nii julgeks muutun, et mustriga sokke kududa. Seniks hiilin ja imetlen Sinu omi.
    Elina.

    ReplyDelete
  3. Selliseid sokke, selliste värvidega kannaksin uhkusega.

    ReplyDelete
  4. Aitäh, Martaberta! Nüüd paned mind küll oma jutuga punastama:)

    Aitäh, Elina! Rõõm kuulda, et ma pole sokkide näitamisega ära tüüdanud. Luban, et järgmiseks näitan midagi muud... :)

    Aitäh, Evelin! Tore, et ka teistele selline värvikombinatsioon meeldib.

    ReplyDelete
  5. Mnjaa... Sügis on kätte jõudnud... :)
    Halli-roosa sobitusega olen päri. Aitäh mustri eest ja jätkuvalt- sokid, mis su varrastelt valmivad on ilusad.

    ReplyDelete
  6. Обязательно свяжу себе такие носочки! Очень понравились! Спасибо за описание!

    ReplyDelete
  7. Õnnestus hankida ilus sinine lõng ja mõtlesin , et mis mustrit teha- nüüd siis on olemas! Ilusad jah, minu lemmikvärvid kah. Aga ootan huviga, mis järgmiseks tuleb!!!

    ReplyDelete
  8. Mõnusad sokid. Mullegi meeldin hall ja roosa koos. :)) Tänud mustri eest. :)

    ReplyDelete
  9. Sügis astub tõesti aina lähemale, tuues kaasa jahedad hommiku- ja õhtutunnid. Sellistel puhkudel on soojad oma kootud sokid kõige mõnusamad. Ilusad sokid taas!

    ReplyDelete
  10. Oi kui põnevad sokid.
    Tänud, et oled mustri ka pannud.
    Vot mina teen ka selle mustriga sokid nüüd endale.:)

    ReplyDelete
  11. Vahvad sokid - ilus muster ja kena värvikombinatsioon. Selliseid sokke kannaksid vist küll kõik suure rõõmuga! Ande

    ReplyDelete