Thursday, July 28, 2011

Lugu kotist ja padjakattest:)



Koti kohta saab julgelt väita "kaua tehtud kaunikene! :)

Kudusin selle koti valmis juba eelmisel suvel, hoog oli sees ja nagu nakstigi sai valmis kah. Algselt plaanisin kotile kaks väikest sanga panna, aga ei leidnud sobivaid (Teedul polnud ka aega neid teha, ta plaanis uut tehnikat sangade tegemiseks kasutada...aga selleks katsetuseks pole ka aega olnud)... siis ei saanudki mu kott endale midagi külge ja jäi talveks kurvalt konutama.

Sel suvel tõstsin kotikest mitu korda kastist välja ja haudusin plaane, mis sellega siis nüüd peale hakata...ja voila...mind tabaski äratundmine, milline see kott peab saama:)

Harutasin veidi ja kudusin ülesse äärde augurea, kuhu paela sisse panin ning lisaks veel ka ühe pika sanga. Nüüd ma olen tulemusega rahul...ju vist pidigi see kott nii kaua oma õiget aega ootama:)

Materjal: erinevate puuvillaste/linaste lõngade jäägid
Vardad: 4,5
Muster: merikarbimuster raamatust "Pitsilised pinnad"
Disain: minu
Mõõdud: kõrgus 38 cm, laius 34 cm ja sanga kõrgus kotist 30 cm


Täna vihmase ilmaga jõudsin ka nii kaugele, et õmblesin voodri sisse ja panin kinnituseks magnetluku.

Paela saab soovi korral kokku tõmmata...et ükski pätt ei saaks oma kätt kotti toppida:)
Paelte otsadesse panin puidust kuulid...noh niisama ilu pärast:)
Kott läheb müüki minu poodi Disainimajja, endale teen kunagi teiste värvidega uue.


Vihmasest ilmast ja voodri õmblemisest sain hoogu juurde ja otsustasin ühe padjakatte õmmelda. Otsisin välja vanad teksad ja ühe vana kampsuni...ja tulemuseks sai selline mõnus lebotamise padi diivanile (juba kasutuses ka:) )


Ja kuidas ma saan näitamata jätta sellise kaunitari, kes mul praegu aias õitseb...

16 comments:

  1. Kena kott. :)
    Ja padi, no nii mõnna, et sellel lebotaks isegi. :))
    Liilia on võrratu. :)

    ReplyDelete
  2. Ülle, sa oled ikka uskumatu jõudlusega!

    ReplyDelete
  3. ..ja jälle üks äge kott!
    Imeilus liilia Sul!

    ReplyDelete
  4. Oh, mis kaunis kott :). Ja kaunitar on ikka tõeline kaunitar :).

    ReplyDelete
  5. KOtt on väga lahe ja mõni asi peabki kohe tükk aega ootama oma õiget tulemist! Ja suured liiliad on ühed minu lemmikutest :)

    ReplyDelete
  6. Merikarbimuster on alati ilus, aga koti teeb mõnusaks seest piiluv helesinine vooder ning puidust nupukesed paelte otsas :)
    Oma kauni padjaga tuletad sa mulle mu seisma jäänud tööd meelde. Vaat see oli nüüd küll konnasilmale astumine, ai, ai.
    Liiliaid on sul ikka rohkem kui üks sort?

    ReplyDelete
  7. Aitäh, Diana!

    Aitäh, Laura! Oh, jõudlus on suvel ikka palju tagasihoidlikum kui talvel...käsitööks jääb vähe aega:) Sel suvel olen poole kohaga ehitaja ka...kodus:)

    Aitäh, Kai!

    Aitäh,Ainika!

    Aitäh, Jaanika! Nii see on tõesti, et mõne asja puhul tasub ootamine ära:)

    Aitäh, Meeli! Tore, et sullegi need detailid just silma jäid, olen sinuga täpselt samal arvamusel.
    Siis jääb vaid oodata sinu pooliloleva töö lõpetamist:)
    Liiliaid on rohkem jah, aga see on kõige viimasem õitseja. Mulle liiliad meeldivad, mõnel õhtul on kohe eriti mõnus ja tugev liilialõhn aias.

    ReplyDelete
  8. Kott on võrratu!
    Padi nii vahva ja toob kohe rõõmsa meeleolu :)

    ReplyDelete
  9. Ilus kott ja selline padi oleks mõnus lebotamisks!

    ReplyDelete
  10. Ülilahe kott! Ja padi-tundub mõnusalt pehme! :)

    ReplyDelete
  11. Kott on mõnusalt suur ja padi nagu leboks loodud!

    ReplyDelete
  12. Aitäh, Martaberta! Kott sai jah parajalt suur, et midagi ikka ka sisse mahuks.

    ReplyDelete
  13. Üks pikk sang/rihm sobib sellele kotile mu meelest hoopis paremini!
    ...ja liiliad on mul lemmikud!

    ReplyDelete
  14. Tänud, Monika! Algselt oli ülemine osa hoopis teise kujuga ja paela ka ei plaaninud (kahe sangaga oleks siis ka päris OK jäänud), aga praegu sobib üks pikk sang täitsa hästi.

    ReplyDelete