Friday, July 16, 2010

Suvi.

Terve selle nädala olen kannatanud kuumuse ja külmetushaiguse käes...õnneks olen taas terve ja küllap ka see kuumus lõpuks taandub:)
Käsitöö ei edene kuumaga üldse...siiski, siiski- ühe sokipaari olen valmis saanud. Lõngadeks kirju sokilõng ja valge villane, vardad nr.2,5. Kirju lõng tundus üksinda nii igav ja ilmetu, panin valget juurde ja muutusid kohe palju särtsakamaks.
Eelmisel nädalal oli mul sünnipäev ja ei saa kohe mitte näitamata jätta vahvaid temaatilisi kingitusi, mille üle olen väga õnnelik.

Rootsist kingituseks saadud raamat ning Inglismaalt kudumisteemaline märkmik, kus vajalikud mõõdud ja suurused sees olemas ning palju ruumi ideid kirja panna. Lisaks veel selline vahva lipikutega karp...selliseid lipikuid on tore oma käsitööna tehtud kingitustele külge panna (tagumisel küljel on koht, kuhu kirja panna kellele tehtud ja kelle poolt ning hooldusjuhiste kirjutamise koht).

Mõned lillepildid ka mu aiast teile vaatamiseks. Sellised korvid ripuvad grillnurgas müüril.



Ülemöödunud aastal külvasin ma lavendlit ja kasvatasin taimed...sel aastal õitsevad nad esimest korda.





Pisikeste õitega võõrasemad, seemned saadetud Itaaliast. Mulle väga meeldib kui seemneid kingitakse...nii tore on hiljem aias vaadata, millised lilled neist seemnetest sirguvad ja mõelda selle inimese peale, kes need saatis. Tore tunne!





Eile sadas meil hullu paduvihma, pärast vihma oli aed liiliate lõhna täis. Liiliate lõhn meenutab mulle millegipärast lapsepõlve...ei teagi miks.













15 comments:

  1. Peab ütlema, et tõesti see valge lõng annab sokkidele ilmet juurde. Väga nutikas!
    Ja lilled jätkuvalt oma ilus...

    ReplyDelete
  2. Palju õnne tagantjärele! Kuidas Sulle see Pitsiliste koekirjade raamat tundub?

    Valge sokkidesse sissesegamine oli tõesti hea mõte, tulemus on palju põnevam!

    ReplyDelete
  3. Palju õnne! Mis siis et hilinemisega, õnne on alati vaja. :)) Ja palju vahvaid ideid ja häid võimalusi nende teostamiseks.

    Sokid on tõesti valgega rõõmsamad. Toredad kingitused. Silm puhkab lilleaial, tänud. :)

    ReplyDelete
  4. Nii kaunid lilled on sul, nii kaunid!!!
    Klaasimaalist- mosaiigini sain ka mina endale sünnipäevaks :D
    Sokke pole kunagi palju ja need on just need kõige ilusamad.

    ReplyDelete
  5. Hilinenud õnnesoovid!
    Sokid on justkui meretoonides ... vahepeal vahutavad lained, seejärel päikesest sillerdav meri. Kaunis!

    ReplyDelete
  6. Sokid said särtsu juurde jah

    ReplyDelete
  7. Õnnitlused"vend vähk"! Mul oli sünna see nädal..:))Kade valik põnevaid raamatuid saagiks saadud.Tõsi ta on,et valge lõngalisand tegi sokipaari palju särtsakamaks!

    ReplyDelete
  8. Palju õnne ka minu poolt. Imeilusad sokid ja lilled. Ma lausa kadestan neid kel võimalus sellist võrratut aeda luua. Linnakas nagu ma olen.
    Praegust sooja suve ma aga naudin, imeline aasta on olnud, külm ja lumine talv ning nüüd mõnusalt soe suvi.

    ReplyDelete
  9. Aitäh teile sõbrakesed õnnitluste eest!

    Monika, see raamat on hea, palju ilusaid ja põnevaid mustreid. On küll "regivärsis", aga kui teen, siis panen mustri skeemi ümber.

    Kai, õnnitlused "vend vähile" ka minu poolt!!! Kas ka käsitööraamatuid "saagiks" langes?

    Tore, et ka aiapildid meeldivad...käsitöö ju seegi:)

    ReplyDelete
  10. Õnne-õnne! Ja nobedaid näppe, et oleks ikka sageli põhjust su blogi kiigata!

    ReplyDelete
  11. Palju õnne kallis Ülleke minu poolt ka. Rõõmuga mu silmad näevad, et ka sinul aastad läevad :D Sokid on väga armsad. Ja see valge lõng teeb nad väga kenaks. Kingitused on sul vägevad. Ja mis saabki olla parem, kui 1 hea raamat mida aegajalt sirvida ja siis uusi ideid teostada.

    ReplyDelete
  12. Aitäh AlleRaa!
    Tänud Astra! Minu jaoks on raamat alati üks lõpmata armas kink ja tihti kingin ka ise just raamatuid:)

    ReplyDelete
  13. Valge triip teeb tõesti sokid ilusamaks, rahulikumaks. Aed on sul vist küll väga-väga ilus, vähemalt need näidatud killud viitavad sellele. Ja muidugi palju õnne ka, sünnipäev nii kaunil ajal!

    ReplyDelete
  14. Hilinenud õnnesoovid minugi poolt! Ma sain ka hunniku asjalikke raamatuid aga kahjuks ei jõudnud ajapuudusel neid kohe läbigi sirvida, hea et nad pahaks ei lähe.
    Sokid näevad lõpmata kenad välja, tuleb tahtmine omalgi jälle üks paarike teha...:)))

    ReplyDelete
  15. Aitäh Triine! Tegelikult on mul üsna tavaline aed, lihtsalt suur ja palju lilli...eks ma igal aastal midagi jälle muudan ja teen seal ning nii ta järjest ilusamaks muutub:)

    Aitäh, Virbi! Mul ka praegu sokitegu pooleli, suvine kudumine..hihii. Laadal ma sind kahjuks ei kohanud:(

    ReplyDelete